

Turbinų šerdžių balansavimo įranga Cimat CMT-VSR Big Basic
- Prekės kodas: BD20659
51,827.93 €
Jūsų krepšelis tuščias!
Vilniaus, Šiaulių, Panevėžio, Utenos regionai
Kauno, Alytaus, Marijampolės, Tauragės, Klaipėdos, Telšių regionai
Gamintojas CIMAT (Lenkija), garantija 12 mėn.
Cimat CMT-VSR Big Basic yra dviejų stočių balansavimo staklės, skirtos turbokompresoriaus rotoriui ir šerdims surinkti. Sujungus du balansorius viename korpuse CMT-VSR Big ir CMT-47 TR Polymer, šios staklės yra visas centras, skirtas atlikti visus turbokompresoriaus balansavimo veiksmus:
Rotoriaus balansavimo įranga naudojama pirmajame turbokompresorių atnaujinimo etape. Šios staklės buvo specialiai sukurtos dinamiškam visų rūšių turbokompresorių rotorių balansavimui dviejose korekcinėse plokštumose. Jos palaiko lengvųjų automobilių, lengvųjų ir sunkiųjų sunkvežimių turbokompresorių rotorius.
Standartiniai pjedestalai (nereguliuojami) | Papildomi pjedestalai (reguliuojami) | |
Mažiausias pasiekiamas likutinis disbalansas pagal ISO 21940 kiekvienai plokštumai (Umar) | 0,1 gmm | 0,1 gmm |
Maksimalus balansavimo greitis (priklauso nuo rotoriaus dydžio) | 3.800 rpm | 3.800 rpm |
Simetrinis rotoriaus svoris | ≤5kg | ≤5kg |
Perdangos rotoriaus svoris | ≤ 2.5 kg | ≤ 2.5 kg |
Maksimalus rato skersmuo | 300 mm | 300 mm |
Atstumas tarp ritinėlių centro | 10 – 170 mm | 20 – 170 mm |
Rotoriaus guolio skersmens diapazonas | 5 – 20 mm | 5 – 25 mm |
Pjedestalų tipas | Tvirtas, nereguliuojamas aukštis. Su ritininiais guoliais ir V formos blokais. | Tvirtas, reguliuojamo aukščio, kad tilptų įvairaus dydžio žurnalai. Tik ritininiai guoliai. |
„CMT-VSR Big“ buvo sukurtas siekiant greitai subalansuoti lengvųjų automobilių ir lengvųjų sunkvežimių turbokompresorių. Mašina naudojama antrame turbokompresoriaus balansavimo žingsnyje, siekiant patikrinti, ar nėra nepageidaujamo dinaminio rotoriaus reiškinio esant nominaliam sukimosi greičiui, pvz. veleno lenkimas pagal jėgos momentą. Balansavimas visame sukimosi diapazone prailgina turbokompresoriaus tarnavimo laiką ir pašalina nepageidaujamą švilpimo poveikį.
Šerdies mazgas montuojamas prie mašinos stebulės, naudojant tvirtinimo flanšą su dviem spaustukais, kad jį užfiksuotų. Turbinos ratas varomas suspaustu oru, tiekiamu per pavaros įvorę su purkštukų sistema. Matavimo metu tiekiama tinkamos temperatūros ir slėgio alyva, kad balansavimo sąlygos būtų panašios į degimo variklio. Matavimo metu rodomas šerdies mazgo vibracijos grafikas, atsižvelgiant į sukimosi greičio vertę ir vibracijos normą. Be to, siekiant palengvinti vibracijos grafiko analizę, programinė įranga nurodo tikslią disbalanso kampinę padėtį.
Maksimalus turbinos rato induktoriaus skersmuo | 134 mm |
Maksimali sukimosi greičio vertė. Priklauso nuo turbokompresoriaus dydžio | 300 000 aps./min |
Maitinimo šaltinis | 230V, 50 Hz | |
Įdiegta galia | 3 kW | |
Staklių svoris | 720 kg | |
Staklių matmenys | 1,700 mm (ilgis) x 1000 mm (gylis) x 1,550 (aukštis) mm | |
Oro žarnos jungtis (oro žarna nėra tiekiama) | 1,25’’ | |
Pneumatinės sistemos slėgis | 8 bar | |
Reikalingas oro bako talpa (oro bakas neįeina į tiekimo rinkinį) | 1 m3 | |
Reikalingas kompresoriaus efektyvumas (kompresorius neįeina į tiekimo rinkinį) | Min. 700 l/min | |
Oro džiovintuvas ir dalelių filtras reikalingi, kad mašina veiktų be problemų (neįeina į tiekimo rinkinį) | Oro džiovintuvas - iki 1 mikrono, 3300 l/min., G1. Dalelių filtras - iki 5 mikronų, 3300 l/min., G1. | |
Standartinė spalva | Juoda ir pilka |
Padangų atspaudimo jėga: 2700 kg
Vienfazės padangų montavimo staklės
32 amperų
Palaiko 4G
Be įkrovimo laido